Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 maja 2021

RALUCA - ''INDRAGOSTITI NEUNIFORM'' (20/05/2021) - Nie do końca zakochani, wielokroć poranieni, z bagażem doświadczeń, ale zawsze w dobrym tonie (PRZEBOJOWY POTENCJAŁ KOŃCA WIOSNY 21)

 Raluka zabiera nas swym najnowszym singlem w podróż do jej serca. Artystka wyznaje, iż „Nierównomierna miłość” (rum. ''Indragostiti Neuniform'') to najszczersze wyznanie i forma wyrażania  twórczej pracy inspirowanej życiem osobistym.

„Zakochałam się nierównomiernie i nie wiedziałam (co czuję - domyśl przyp. red.) . W odniesieniu do tego niezidentyfikowanego bardziej szczegółowo stanu spodobało mi się to, czego zaznałam i zdałam sobie z tego sprawę, kiedy weszłam do studia. Wtedy to moi muzyczni przyjaciele - producenci Alexandru Pelin i Vlad Lucan pokazali mi niniejszą piosenkę w formule jedynie melodycznej. Po długim czasie udało mi się otworzyć duszę, umieścić to wszystko tutaj, zapisane słowami w tej emanacji sztuki. Przekaz jest dość jasny i wiem, że dotrze do Ciebie dość szybko. P.S. : Skup się w sposób szczególny na gitarze ”. - powiedziała Raluka (Alexandra Raluca Nistor).

„Nierównomiernie zakochani” ilustruje prawdziwą historię, którą (być może swego czasu) przeżył każdy z nas. Film został nakręcony przez Alexa Mureșana i zespół filmowy NGM w scenerii zbudowanej od podstaw. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz