Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 maja 2021

OLGA VERBITCHI - ''SENTIMENTE'' (21/05/2021) = Sentymentalny świat wyznaczanych popem wspomnień z młodych lat

 Feelings”  (rum. ''Sentimente'') to piosenka, którą polubiłam już od chwili, gdy posłuchałam jej po raz pierwszy. Jest to także pierwsza spośród kompozycji przeze mnie wydanych oparta na założeniu wyłącznie szczęśliwej sytuacji. Singiel opowiada o w pełni zdrowym i ze wszech miar uroczym związku - nastoletniej miłości. 

Szalenie podoba mi się to, co uczyniłam, stworzyłam wespół z chłopakami ze studia, a także tymi z projektu realizującego klip. Jestem mocno podekscytowana premierą i reakcją opinii publicznej. Jeśli do tej pory dostarczaliśmy smutniejsze historie wyrażane piosenkami, czas podzielić się ciepłem z ludźmi ” - mówi Olga.

W 2016 roku Olga Verbitchi wzięła udział w rumuńskim X Factor, gdzie zdobyła główną nagrodę. Wkrótce potem wydała pierwszy singiel w swojej karierze "Prietena ta", a następnie "Pagini albe" (z udziałem lekko rapującego Kio). Na początku 2018 roku współpracowała z DJ-em Savą przy „Coco Bongo”, zaś w tym samym roku ujawniła piosenkę „Portofele”, będącą częścią projektu Naked Truth, podpisanego przez MCulture - dzieło twórcze autorstwa Damiana Drăghici. Niedługo później zdobyła nagrodę „International Voice” na festiwalu w San Remo, a w 2019 roku wydała  "Oameni"  i "De ce mă minți". W zeszłym roku Olga wydała singiel „Iluzia” oznaczający koniec pewnego etapu w życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz