Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 maja 2021

CLEOPATRA STRATAN - ''CEASU 'BATE IAR'' (25.05.2021) - Wiosna w łagodnej, kojącej tonacji... I znów rzecz o upływającym czasie mijającym w takt zegara

"Ceasu 'Bate Iar" zawiera tekst i muzykę podpisane autorstwem
przez samą Cleopatrę. 
Od strony produkcji pracowała ona wspólnie z 
piosenkarzem Edwardem Sandą (prywatnie od paru miesięcy jej 
chłopakiem).

Cleopatra Stratan zachwyca swoich fanów 
nową produkcją muzyczną. 
„Ceasu 'Bate Iar” to druga piosenka na EP-ce wokalistki. 
Warto zaznajomić słuch z tym subtelnym, klasycznym 
brzmieniem przemyślanego, kunsztownie zaaranżowanego 
popu w stary, dobrym stylu!
Cleopatra Stratan nadal nie przestaje zadziwiać swoich fanów 
posiadanym talentem i darem głosowym. 
Obecnie ponownie zwróciła na siebie uwagę fanów podarowanym im 
prezentem muzycznym zatytułowanym „Ceasu 'Bate Iar”. 
Tekst, muzyka i koncepcja klipu należą w całości do C. Stratan, 
a orkiestracja wespół ze zmiksowaniem miksem stała się udziałem 
Edwarda Sandy.
Piosenka „Ceasu 'Bate Iar” jest drugą na mojej EP i reprezentuje, 
wyraża gram zakochanego szaleństwa i to, co możemy dostrzec 
w uczuciach, którymi żyjemy. Piosenka została napisana i skomponowana 
przeze mnie oraz zaaranżowana przez Edwarda Sandę . 
Koncepcja wraz ze scenariuszem klipu należą do mnie. 
Teledysk został nakręcony przez Alexa Ispasa. 
Z całego serca dziękuję zespołowi, 
z którym zrealizowałam ten piękny projekt. 
Mam nadzieję, że spodoba Ci się ta piosenka! ” 
- powiedziała Cleopatra Stratan . 
Momentalnym zachwytom odbiorców w Internecie wyrażonym niedługo po 
opublikowaniu kompozycji nie było końca...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz