Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 maja 2021

ALEXANDRA UNGUREANU - ''DACA N-AM FI IMPREUNA'' (22/01/2021) - Miłość to wieczna tęsknota, zwłaszcza wiosną

 Alexandra Ungureanu przez pewien czas współpracowała z wieloma artystami, w tym Mariusem Mogą przy okazji "Bate, bate", Skizzo Skillzem w kompozycji na dzień matki pod nazwą "Mămucă", ale wydała także utwory solowe, takie jak "Vântule", czy "Gânduri". Najnowszym singlem wydanym ostatnio przez artystkę w 2020 roku jest „Cărămida”, piosenka inspirowana rumuńskim folklorem, która poprzez metaforę przekazuje podstawy relacji międzyludzkich na początku i końcu drogi.

Stało się już nieformalną tradycją, iż Pani Ola Ungureanu od przynajmniej dwóch lat otwiera sezon wiosenny nowym singlem podobnie, jak uczyniła to w przypadku dwóch ostatnich ze wspomnianych.

Tym razem ''Daca N-Am Fi Impreuna'' skomponował i napisał dla niej Keo, z którym nagrała już piosenkę świąteczną ''Cel Mai Frumos Cadou'' w grudniu 2016. 

„W tym roku zdecydowałam, iż moja muzyka powinna mieć bardziej osobiste podejście i chociaż generalnie jestem dyskretna w kontekście zachowania życia osobistego wyłącznie dla siebie, tym razem czynię lekki wyjątek.

,„Gdybyśmy nie byli razem to prawdziwa historia miłosna z mojego życia, przeżyta dawno temu. Producenci, którzy stoją za piosenkami, jakie zamierzam wydać, to bliscy mi ludzie, przyjaciele, z którymi opowiadam historie i bardzo lubię, kiedy łączymy żywe uczucia. Klip jest jak kontynuacja moich wcześniejszych, stylowych występów w modnej, wyrafinowanej, artystycznej dziedzinie (podkreślonej gustownym, szykownym ubiorem - przyp. red.). Ponownie współpracowałam z Isabellą Szanto u której w wyobrażeniach jest zawsze specjalna, filmowa wizja, silnie mnie reprezentująca ”- powiedziała Alexandra Ungureanu, niegdyś śpiewająca z taneczną formacją Crush. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz