Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 maja 2021

CRISTINA VASIU - ''Buna, Ce Faci ?'' - Hallo, co u Ciebie słychać ? (07.05.2021) (MELODYJNA, RELAKSUJĄCA WIOSENNO-MAJOWA PROPOZYCJA)


 Cristina Vasiu przygotowuje siebie i nas do lata, opowiadając historię miłosną opartą na nutach pt.: ''Buna Ce Faci ?''(polskie „Cześć, co robisz?”). Skomponowany przez Sandora Biro i Alinę Ilieș singiel ukazuje pełen przekrój, koloryt różnorakich uczuć, emocji towarzyszących permanentnie większości relacji międzyludzkich - a już w szczególny sposób tych o charakterze najbardziej osobistym. "Cześć co porabiasz? - można też odmienić poprzez inne pytanie takie jak: Czego pragniesz? Przy czyim boku zasypiaszKogo kochasz?". A to przecież nie wszystkie znaki zapytania za pomocą których Cristina Vasiu - bohaterka własnego wideo - chce wiedzieć, czy została wybrana przez czyjeś inne serce. Miłość jest uczuciem wyjątkowym, ale jednocześnie zwodniczym i bolesnym, a niepewność miażdżąca duszę, stwarza miejsce na łatwe zwątpienie.

"Buna, Ce Faci?" to moja dusza, wyrażona poprzez realizacyjny proces kompozycyjny w studiu Famous Production, dzięki osobie jednego z najfajniejszych producentów muzycznych w naszym kraju - Sandora Biro. To bardzo piękny utwór, w którym starałam się pokazać Wam mój sposób bycia, odczuwania, wręcz przezroczystości ukazującej charakter, bez barier i zbyt wielu fajerwerków. Postawiłam na szczerą prostotę, ale przy tym jednocześnie wyrafinowanie, bo osiągnęłam dojrzałość emocjonalną. Poprzez ten stan mogę mówić po imieniu niezależnie od okoliczności. Pracowałam z doborowym zespołem od strony wideo, ciągle świeżą grupą ludzi za którymi stoi przyjaźń trwająca ponad 10 lat. Bob Gabriel jest człowiekiem, który zmobilizował wszystkich swych kamratów do nakręcenia tego filmu, wraz z Gilem i Tavim. Potrzebne ujęcia sfilmowano w jeden dzień i wszystko poszło gładko. Ciężko pracowaliśmy już od 5 rano i aż do 21 wieczorem, kiedy kręciliśmy ostatnie kadry w przestrzeni miejskiej! Mam nadzieję, że "Buna, Ce Faci?" dotrzeć do Twych uszu pozwalając poczuć moją radość i odnaleźć się w tej historii miłosnej! Kocham Was jako publikę i każdego z osobna kłaniając się oczywiście wszystkim zaangażowanym, zwłaszcza czyniąc to w stronę Dana Popi, bez jego wsparcia nigdy nie zaznalibyśmy owoców tego projektu. "- mówi artystka.

Cristina Vasiu wydała udane single, takie jak „Love me”, „Fell Ya” , we współpracy z J.Yolo,  „Nu pot uita”, z Miką Moupondo, „Hoț de inimi” z What's UP, „Să te iubesc un pic”  (feat. J. Yolo), „ Vara ” i Scurtmetraj (z DiezZ). Obecnie artystkę można oglądać na małym ekranie w ramach jednego z najbardziej ulubionych programów rozrywkowych w Rumunii. Dzięki stałej obecności w nim nieustannie podbija publiczność swoim wyjątkowym głosem w każdej edycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz