Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 maja 2021

GEORGIANA LOBONT - ''Dragoste ce mi ai festi'' (23/04/2021) - Przytul mnie życie tak wiosenne na rumuńsko

 Artystka ponownie próbuje szczęścia (tym razem w pełni solo) nową śpiewną propozycją miłosną w typowo rumuńskim klimacie dance (na poły muzica populara) ze sporym dodatkiem ludycznych instrumentów. 


Georgiana Lobont powraca po wydaniu ostatniej piosenki ''Tu vrei să mă păcălești'' jaka okazała się być wielkim sukcesem, szybko osiągając czwarte miejsce w rumuńskim Top Trending jeśli chodzi o odsłony wideoklipu.

Z każdym dniem Georgiana Lobonț zdobywa coraz więcej fanów, o czym świadczy duża liczba wyświetleń, które uzyskiwała z każdym kolejnym wydaniem utworu.

„Jestem przytłoczona, podekscytowana i szczęśliwa z powodu piorunującego sukcesu nowej piosenki. Nie spodziewałam się, że ilość odsłuchań będzie aż tak wysoka, to mój rekord! To ogromna radość, której nie potrafię opisać słowami. Dziękuję moim fanom za całe ich wsparcie i miłość, to oni się liczą, a dzięki nim jestem tam, gdzie dziś” - powiedziała Georgiana Lobonț.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz