Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 maja 2021

DJ SAVA i SORE - ''I'M GONNA MISS YOU'' (WER. LAS OLAS) (17/04/2021)Mega remiks, tak smakuje taneczna wiosna z nutą house-owego beatu

 "I'm Gonna Miss You" zaopatrzono w tekst napisany przez Sore (Sorinę Mihalache), a kompozycję muzyczną podpisała swym autorstwem sama artystka w doborowym towarzystwie złożonym z DJ'a SAVY, Șerbana Cazana i Paula Goluma. W swoim najnowszym singlu dwaj artyści opowiadają o uczuciach radości, smutku, melancholii i miłości wymieszanych z tęsknotą . Chociaż dla niektórych ta ostatnia bywa rozdzierająca, dla innych jest sposobem, aby stać się bardziej świadomym tego, co kochają.

„ Od dawna chciałem współpracować z SORE, uważam ją za jeden z najbardziej utalentowanych i oryginalnych głosów w Rumunii. Prace nad tą piosenką otworzyłem na początku pandemii, a moment jej wydania sprawia, że ​​spoglądam optymistycznie w dalszy okres z nadzieją, iż wkrótce będę mógł usłyszeć „Za tobą tęsknię” w klubach. Teledysk nakręciłem na Teneryfie, gdzie zdecydowałem się na jakiś czas przeprowadzić ”- mówi DJ SAVA.

Sore: „Skomponowałam piosenkę w trybie lockdownu, 
zawarłam w niej wszystko, czego dotąd nie mogłam zrobić.
Nie wiem jak, ale po wielu latach napisałam piosenkę po angielsku. 
Jestem niewypowiedzianie szczęśliwa, mogąc wydać ją w tej formule. 
Obyśmy wkrótce mogli wrócić do życia sprzed pandemii, bo chcę to 
usłyszeć we wszystkich klubach i na wszystkich imprezach'' - dodaje SORE.

W teledysku do piosenki „I'm Gonna Miss You” występuje dwoje artystów , odgrywających role dwojga kochanków, którzy już wybrali różne ścieżki, ale wciąż nie mogą pozbyć się wiążących ich wspomnień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz