Napisałem ''Przebudźcie się" (ang. ''Awake''), myśląc o czasie w moim życiu, kiedy byłem zdezorientowany i nie wiedziałem, którą drogę wybrać. To piosenka z pozytywną wiadomością. Zdobyte dotąd doświadczenia życiowe i twórcze nauczyły mnie, że aby odnieść sukces, musimy być stale zmotywowani i robić wszystko, co w naszej mocy, aby osiągnąć nasze cele." - powiedział Peter Pop . 
Peter Pop - Przebudźcie się
Kolejny singiel Peter'a Pop'a - "Awake" to 14. piosenka wydana w ramach wielkiego maratonu muzycznego, który został zainaugurowany 1 maja 2015. To kompozycja z zupełnie nowym, świeżym i ożywczym brzmieniem, dotąd nie spotykanym na rumuńskim rynku muzycznym.
Firma fonograficzna HaHaHa Production  celebrowała w sposób szczególny Maj Anno Domini 2015 wspólnie z muzyką i pasją przejawianą do niej. Przez sporą część miesiąca na oficjalnym kanale studia muzycznego zostało ujawnionych 31 piosenek w 31 dni,. Jak nietrudno się domyślić średnio na każdy dzień maja 2015 przypadła jedna premiera. W przedsięwzięcie zaangażowano aż 16 artystów, znajdujących się w portfolio wytwórni płytowych. Na początku czerwca ukazały się dwie płyty CD, a owa składanka została okraszona tytułem prowadzonej w całym poprzednim miesiącu akcji  #maimusic (innymi słowy to maj rumuńskiej piosenki tworzonej z sercem, zaangażowaniem, uczuciem i ogromną pasją).