Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 grudnia 2018

RALUKA - ``DU-MA SPRE NOI`` - ciekawy i melodyjny aranż elektroniczny (MAJ 2017)



To nagranie jest tak dobre i emanuje w stronę słuchających równie wysoką dozą przebojowości oraz rytmiczności, iż w zaledwie dobę od ukazania się klipu zawierającego ścieżkę dźwiękową zgromadziło aż 100 tysięcy wyświetleń. Nie po raz pierwszy tak spektakularny sukces pokazuje wszem i wobec, że artystka świetnie odnajduje się w tym, co robi, a co najważniejsze kocha scenę, śpiew i muzykę - wszystkie te płaszczyzny od lat stanowią jej świat wewnętrzny, jakim pozytywnie obdarowuje miliony fanów.
 Numer skomponowała i napisała dla Raluki (tak naprawdę Alexandra Raluca Nistor) sama Irina Rimes - wokalistka i autorka piosenek o mołdawskich tworzeniach, od lat na stałe osiadła i tworząca w Rumunii. Raluka zasłynęła dzięki współpracy z DJ-em Savą (Constantin Sava) pod postacią tak świetnych hitów, które zaśpiewała do jego aranżacji jak : ``I Like (The Trumpet)``, ``Aroma``, czy ``Aer``. Wówczas w jej twórczości dominował zdecydowanie nurt dance i house. Obecnie styl taneczny nadal jest przez nią preferowany, pozostając w mocy, jednakże pojawiają się ostatnimi czasy u niej silne wpływy melodyjnego rumuńskiego pop-u, pięknie i zgrabnie uwypuklone aranżem elektronicznym.
Irina Rimes i Raluka prywatnie są przyjaciółkami. Pierwsza spośród nich powiedziała o drugiej, że jest dla niej jak siostra. ``Zabierz mnie do nas`` to jeden z najpiękniejszych utwór, jaki kiedykolwiek napisałam. Jestem z tego faktu niezwykle dumna...

"Od pierwszej chwili, kiedy usłyszałam tę piosenkę, wiedziałem, że jest ona stworzona dla mnie. Utożsamiałam się z każdym wierszem i każdą emocją, a Irina Rimes doskonale wyraziła esencję miłości, którą przetransponowała na nuty. Chociaż to z lekka melancholijna melodia, to sprawia ona, że ​​za każdym razem się uśmiecham! " - powiedziała Raluka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz