Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 grudnia 2018

PAVEL STRATAN x IOANA IGNAT - ``TE SARUT`` (6.12.2018) - ich pierwszy wspólny duet


Zaledwie 24 godziny po wystartowaniu premiery świątecznej piosenki swojej córki - Cleopatry Stratan (wykonywanej wspólnie z Edwardem Sandą, a noszącej tytuł ''Cozonac'') Pavel Stratan prezentuje swoją całkiem nową grę. "I Kiss You" (rum. ``Te Sarut``) to współpraca z Ioaną Ignat, łącząca dwa unikatowe znaki jakości, poetyki, eteryczności, klimatu i magii w rodzimym twórcom muzycznym pejzażu. Film do nagrania jest produkcją, jaka została nakręcona w Starym Centrum Bukaresztu. 

To kompozycja, traktująca w prezentowanej wymowie - wyznaczanej przez płaszczyznę liryczną - o bezgranicznej miłości rodzica do dziecka, w tym przypadku ojca do jedynej córki (w teledysku rolę taty odgrywa właśnie Pavel Stratan, zaś jego ukochaną jedyną córeczką jest Ioana Ignat).


Pavel Stratan powiedział o współpracy:
Pokochałem Ioanę od pierwszego przejawu jej twórczości, który od razu stał się wielką emanacją prawdziwej sztuki, lecz nigdy nie myślałem, że uda mi się dostąpić zaszczytu pracy razem. Wszystko nastąpiło dzięki temu, iż pewnego razu spotkaliśmy się na pewnej wystawie, a ona powiedziała mi, że lubi piosenki rodziny Stratan i dorastał wspólnie z ich obecnością. Z kolei ja powiedziałem jej, że i my również ogromnie lubimy jej piosenki.
Potem spotkaliśmy się w studiu, recytowaliśmy słowa "You Kiss" i tego właśnie potrzebowaliśmy ! 
Po tym, jak oboje pracowali razem Ioana ma do powiedzenia tylko same dobre rzeczy :
Współpraca między mną a Pavlem była bardzo naturalna. Przebywałam z większą liczbą osób w studiu, recytowałam słowa piosenki, bardzo mi się to podobało i postanowiłam wspólnie zagrać piosenkę. Skomponowaliśmy linię melodyczną, stworzyliśmy naszą produkcję muzyczną w studiach GreenEye Music i tak powstał ten piękny utwór.
Bardzo cenię sobie Pavla, śledzę jego twórczość jako artysty od maleńkości i czuję się ogromnie zaszczycona, że mam okazję z nim pracować.
Pavel Stratan produkuje, komponuje, śpiewa i gra już od 16 lat. Jego korzenie sięgają sąsiedniej Mołdawii. 
Za to Ioana Ignat wspięła się na wyżyny rankingów muzycznych oraz list przebojów rok po wydaniu swojej pierwszej piosenki. Hit, jakim momentalnie po ukazaniu się stała się  piosenka „Doar Pe A Ta” (z końca maja 2017), wykonywana wspólnie z Edwardem Sandą  był obecny jako pierwszy na wykresach notowań w takich serwisach jak Shazam, czy iTunes. Brylował również na antenach radiowych i telewizyjnych przez ponad 20 tygodni w roku 2017. Ioana posiada ciekawą i wyróżniającą się wokalizę, ponadto jest utalentowaną autorką tekstów piosenek, zarówno dla siebie, jak i innych. Jeden z ostatnich przebojowych singli w jej wykonaniu to melodyjne ``In Palma Ta``, również zaśpiewane wspólnie z E. Sandą. Doczekało się już jak do tej pory kilkudziesięciu milionów odtworzeń. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz