Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 grudnia 2018

DORIAN - ``MARE ALBASTRA`` (w podróży do rodzinnej Konstancy - nie tylko nad morze) - CZERWIEC 2014


Dorian to artysta współpracujący ze studiem HaHaHa Production (firma fonograficzna założona przez Smiley`a, czyli Andrei-a Marię) jako autor piosenek, a przede wszystkim wokalista.
Jego singiel, wydany w początkach czerwca roku 2014 jest kompozycją niezwykle osobistą - jak mówi o niej sam Dorian. Jej tekst mówi o dzieciństwie twórcy, spędzonym w mieście Konstanca. Morze i to miejsce zawsze wzywają mnie do siebie - powiedział piosenkarz.
I faktycznie nie sposób wyrazić poparcia dla tak postawionego stwierdzenia. Wszak nasze korzenie przez cale życie nie dają o sobie zapomnieć i dają o sobie znać w najbardziej niespodziewanym momencie, nawet gdy przebywa się na drugim końcu świata. Tym samym nawet po latach pozwalają powrócić w rodzinne strony (w tym przypadku nad czarnomorskie wybrzeża Rumunii).
Miejsce, gdzie się urodziłem i dorastałem głęboko wpływa na mnie we wszystkim co robię. Pomysł na piosenkę przyszedł jeszcze jesienią (2013 roku - przyp. red.), w deszczową pogodę, gdy odbywałem podróż metrem. Napisałem ją dla wszystkich mieszkańców Konstancy - konkluduje sam Dorian. 
Teledysk wypełniają ujęcia przyjemnych dla oka i ducha rumuńskich krajobrazów, które można podziwiać dynamicznie przejeżdżając świeżo powstałą siecią tamtejszych autostrad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz