Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 grudnia 2018

CRISTIANA - ``SPUNE-MI`` (LUTY 2015) (pierwsza i jak dotąd jedyna nuta tej wokalistki, ale za to jaka)


Cristiana jako nowa piosenkarka współczesnych, ale melodyjnych rumuńskich odmian nurtu pop, zadebiutowała z tym singlem, będącym inauguracją jej działalności w wieku 17 lat.  Zarówno kawałek, jak i sama postać wokalistki są promowane przez wytwórnię Roton. Jej przedstawiciele, w tym sama bohaterka zapowiadają, iż Cristiana jest równie utalentowana jak córka samej Madonny - Lourdes. Jest jednak między nimi elementarna różnica, ewidentnie przemawiająca na korzyść przedstawicielki twórczej Rumunii. Córka Madonny jak dotąd ciągle jeszcze nie miała okazji wykazać swoich ambicji artystycznych w muzyce.

A teraz pora na parę słów ze strony samej Cristiany, traktujących bezpośrednio o niej i pierwszym muzycznym wcieleniu :

"Jestem bardzo podekscytowany wydaniem mojego pierwszego singla. To dla mnie ważny moment i cieszę się, że podążam za moim najcenniejszym marzeniem: grać i rozwijać się jako artysta "- powiedziała Cristiana.
Dodała: "Chciałabym podziękować moim rodzicom, którzy zawsze wspierali moją pasję do muzyki, zarządzającym z firm : Live Artist oraz Roton, ponieważ spełnili moje marzenie".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz