Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 maja 2019

VESCAN - ''Am Uitat Sa Mai Fim Oameni'' (15.05.2019) - Dostrzeż piękno drugiego człowieka w jego oczach...

TAK ZWANE LYRIC VIDEO - JAKIE UKAZAŁO SIĘ PIERWSZE

WŁAŚCIWY TELEDYSK - UJAWNIONY PÓŹNIEJ OD PREMIERY UTWORU

Po znamiennym sukcesie singla ''Cisza'' (rum. Tacerea - wym. Taczera) ujawnionym na początku kwietnia 2019, pora na kolejny klimatyczny, melodyjny i wyróżniający się premierowy numer. Całość klasycznie dla rapu ujmuje się w życiowym przesłaniu, zawierając realizm w przekazie i ponadczasowe wersy ujęte w rymowane zwrotki. Vescan - rumuński raper, wokalista i autor piosenek, tym razem po naprawdę długiej (bo niemal 10-letniej) przerwie powraca - po raz pierwszy od 2010 roku - do kontynuacji projektu ''Widziane waszymi oczami''. 
To kolejny spośród całego cyklu utworów określonych tym znacznikiem. Wszystko wywodzi się bezpośrednio od fanów i słuchaczy twórczości Vescana. Jak mówi sam twórca : ''Chciałem być bliżej ludzi słuchających mojej muzyki, a zatem przekazałem im wiadomość, iż chcę zobaczyć otaczający świat ich oczami. Oni proponują mi tematy do kolejnych kompozycji, a ja jedynie staję się ich wyrazicielem i przekaźnikiem''. 
Kontynuując wypowiedź Vescan mówi dalej podkreślając, że jest bardziej niż dumny, przywracając serię utworów oznaczonych symbolem #PrinOchiiVostri (czyli właśnie widziane waszymi oczami).
Dziękuję wszystkim sympatykom mojej działalności artystycznej. Przez wiele tych lat reagowano ogromnie pozytywnie na każdą kolejną moją piosenkę. Dzięki temu od 9 lat ciągle jestem sobą na scenie - skonkludował Daniel Leonard Vescan, wywodzący się z Kluż-Napoki. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz