Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 maja 2019

SHONDY i MR. VIK - ''EL BOOM'' (27.03.2018) - Nie sposób nie tańczyć :)


Niewątpliwą ciekawostką jest fakt, iż tekst do tej piosenki napisała sama Mira (Mirabela Cismaru - wokalistka pochodząca z Rovinari, uwielbiana i rozpoznawalna w swej ojczyźnie za sprawą przynajmniej kilku wielkich singlowych przebojów, ostatnim z nich jest kompozycja ''Cum De Te Lasa''). To pierwszy znany twórczy udział Miry w tworzeniu piosenki od praktycznej, a nie jedynie śpiewnej strony.
''El Boom'' to propozycja utrzymana w nurcie energicznego latino dance, z której dumny jest w największej mierze jej twórca - Mr. Vik. Główną wymową zarówno teledysku, jak i całości tej nutki jest przede wszystkim zachęta do zabawy, a co za tym idzie wytworzenia dobrego nastroju. 
Mr. Vik po raz pierwszy do współpracy zaprosił piosenkarkę o pseudonimie Shondy, która tym samym zadebiutowała w świecie muzycznym dzięki udziale w tym duecie. 

„Bardzo się cieszę, że przedstawiam wam interesującą artystkę. Wierzę, że zachwyci jeszcze niejednokrotnie i z całą pewnością podbije wasze serca! Z ogromnym uczuciem, pasją i zaangażowaniem pracowaliśmy nad piosenką i teledyskiem do „El Boom”. W niedalekiej przyszłości mam nadzieję przedstawić kolejne, tylko dobre rzeczy. Piosenkę skomponowałem razem z Tamy w studio Million Vibes Sound i staraliśmy się zachować ten sam charakterystyczny styl - mówi Mr. Vik.
„Jestem Shondy i kocham muzykę we wszystkich jej formach. Przez 6 lat obcowałam z grą na skrzypcach w Szkole Wyższej o profilu muzycznym. Właśnie wtedy odkryłam, że naprawdę chcę udzielać się na scenie.          Mój głos zawsze godnie mnie reprezentował, będąc pasjonatem różnorakich rodzaju śpiewu wokalnego. Stąd potraktowałam piosenkę „El Boom” przyjmując ją jako wyzwanie dla mnie, ponieważ ten styl nie był mi najbardziej bliskim, ani znanym. Zdałam sobie sprawę, iż uwielbiam nieść ludziom radość, tym bardziej, gdy Mr. Vik niejako podarował mi mi ten kawałek. Filmowanie (teledysku - przyp. red.) stało się czymś naturalnym i pięknym realizowanym w atmosferze radości, pośród otwartych i dobrych ludzi oraz wspólnego wysiłku pracy zespołowej. Mam nadzieję, że to wszystko razem zadziała i szybko polubisz piosenkę!'' -  powiedziała Shondy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz