Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 czerwca 2021

ANDRA, DONY & MATTEO - ''BARCELONA'' (22.10.2020) - Marzenie o normalnych, długich wakacjach, gdziekolwiek by one nie były

 W Barcelonie słoneczne plaże, wspaniała architektura i szerokie bulwary dla spacerowiczów przyciągają co roku tysiące turystów. Nic dziwnego, że owo miejsce zainspirowało Andrę, Dony'ego i Matteo do zaśpiewania o urlopie na Półwyspie Iberyjskim. Nowy singiel wykonywany jest w języku angielskim i przypomina nam o spokojnych wakacjach, którymi cieszyliśmy się nie tak dawno, zanim światowe zagrożenie wywołane Covid-19 zmieniło dotychczasową normalność, do której byliśmy przyzwyczajeni.

Jak podkreśla Andra (Alexandra Irina Maruta): „Barcelona to moje ulubione miasto w Europie! Za każdym razem, gdy przyjeżdżałam tam na wakacje odnosiłam wrażenie, że czas się zatrzymał. Gdy zostałam w domu (z uwagi na pandemię - red.) bardzo tęskniłam za tym miejscem na mapie Hiszpanii. Mam nadzieję, że ten utwór wniesie w dusze fanów radość, jaką przynosi wyjazd z ukochaną osobą i pomoże nam optymistycznie patrzeć w przyszłość ! "Barcelona" przedłuża lato, poczucie wolności i przygody. To jest nasze pragnienie, aby zawrzeć wakacji czas w utworze, który sprawi, że będziesz tańczyć, marzyć. To współpraca, na której bardzo mi zależy, to była prawdziwa przyjemność - nagrać piosenkę i wziąć udział w kręceniu teledysku z Andrą i Matteo – powiedział Dony. „Nie ma lata bez wymarzonych wakacji, nie ma związku bez pasji! Myślę, że tak właśnie musimy żyć i o tym śpiewamy. Piosenka Barcelona posiada wpływy reggae, a egzotyczne brzmienie dobrze definiuje mój styl. Mam nadzieję, że to będzie hit – powiedział Matteo. Teledysk do piosenki „Barcelona” został nakręcony w specjalnych warunkach bezpieczeństwa, dostosowanych do nowego kontekstu sytuacyjnego. Z ponad 20-letnią karierą w sensie stażu scenicznego i 13 wydanymi albumami, Andra jest jedną z najbardziej utytułowanych artystek rumuńskich. Wszystkie jej dotychczasowe występy (do tej pory było ich aż 9, jeśli chodzi o główne rumuńskie hale wielofunkcyjne)) odbywały się z pełną ilością wyprzedanych biletów, a jej trasy koncertowe gromadzą nieustannie dziesiątki tysięcy osób, zarówno na scenach w Rumunii, jak i w tak wielkich ośrodkach Starego Kontynentu jak Londyn, Madryt czy Bruksela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz