Łączna liczba wyświetleń

piątek, 18 czerwca 2021

ANDIA - ''MI-E DOR'' (15 CZERWCA 2021) - Tęsknota za dobrostanem i powrotem do Niego

Po zeszłorocznym sukcesie z "Anotimpouri'' (ang. ''Seasons" - polskie pory roku, sezony) Andia powraca z nową piosenką, która przejawia ponowne nadzieje na stanie się hitem tego lata - polskie "Tęsknię za tobą" (rum. ''Mi-e dor'')

„Piosenka jest deklaracją tęsknoty za Nim. Tylko w Jego ramionach można odnaleźć spokój. Czas nie istnieje, wskazówki zegarów pokryła rdza, odkąd nie ma Go już w Jej życiu. To dla mnie szczególna piosenka, która mam nadzieję wejdzie również w waszą duszę, zostawi w niej trwały ślad – mówi Andia .

Piosenka Andii - „Mi-e dor” została skomponowana przez Alexa Pelina i Vlada Lucana, tekst napisał Alex Pelin, a proces produkcyjny koordynował Vlad Lucan. Artystka pracowała już z nimi przy wszystkich swoich singlach, jakie osiągnęły nr. 1 na górnych, chlubnych czołowych lokatach rumuńskich zestawień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz