Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 marca 2021

MISCHA i CONNECT-R - ''ASUL DE INIMA ALBASTRA'' (Deejay Killer & Koss Remix) - Inny as w talii kart, a jak fenomenalnie brzmi

 Na początku roku 2020 Misha i Connect-R zostawiają miejsce na dalsze występy, a jednocześnie wydają nagranie, posiadające inklinacje do przeobrażenia w hit całych dwunastu miesięcy. A już zwłaszcza w tak energetycznym, zremiksowanym wydaniu, jakie wypłynęło na świat około miesiąc później po pierwotnej wersji. Wszystkie oczekiwania zawarto w propozycji „Niebieski As Kier” (rum. ''Asul De Inima Albastra''). Dwaj artyści scen pop-dance, były mąż i żona, weszli w drugą muzyczną współpracę. Misha deklaruje, że okazja po prostu nadarzyła się dopiero teraz. Nowy singiel pasuje do dotychczas prezentowanych przez nich samych linii twórczości, a teksty wydają się inspirowane ich przeszłością jako pary.


To już druga współpraca z Connect-R (Stefan Relu Mihalache). Wykonałam już z nim i DJ-em Savą nagranie „I Call You”. Piosenka ''Asul De Inima Albastra'' (z ang. „Ace of Blue Hearts”) to rzecz o miłości, wielu prawdopodobnie odnajdzie się w niej, gdy jej posłuchają. Jeśli mówimy o przeszłości, mogę powiedzieć, że w pewnym momencie związku odnalazłabym w piosence sama siebie, ale teraz tak nie jest… Utwór niekoniecznie jest o nas, Marius China - menadżer Sprint Music - był tym, który zalecił popełnienie tego wyczynu, przy czym przyznał, iż będzie nam on odpowiadał. Zaproponował nam wspólne wykonanie” -  wyznaje Misha.

Bez względu na to, czy czuli potrzebę uczynienia tego duetu obecnie, czy też nie, artystka również odpowiada na to wyzwanie: „Stefan Relu (Connect-R) i ja nie planowaliśmy ani nie nawiązaliśmy sami z siebie tej współpracy. Ba - nawet do niej nie dążyliśmi. 

Mogę powiedzieć, że tak jest po prostu stało się samo z siebie i akurat teraz nadarzyła się okazja. Relu też polubił tę piosenkę i zdecydowaliśmy się to zrobić. To dobra propozycja, w którą wierzę i bardzo ją lubię, zarówno za przesłanie, uczyniony klimat, jak i w obszarze muzycznym. Ogólnie mój repertuar niekoniecznie bywa wolniejszy, czy miłosny, lecz bardziej rytmiczny. Jakoś myślę lżej. Całość dostosowano do mojego głosu i wówczas wyszła oryginalna wersja. To pierwszy raz, kiedy pracowałam z producentami Famous Production w studio Randy'ego (Andrei Ropcea). Szalenie mi się tu podobało - mam nadzieję, że będę współpracowała w przyszłości, jestem profesjonalistką i czułam się analogicznie wśród tych twórców.

Cały zespół, który pracował nad nowym singlem „Asul De Inima Albastra” to: (kompozytor) Stoica Mario, Irina Cupco (autorka tekstów), Claudia Ligia Suteu (autorka tekstów) i Relu Stefan Mihalache (Connect-R) - autor tekstów. Orkiestracja: Stoica Mario, Stana Lucian, Alin Ilies. Kompozycja i produkcja wykonana, zrealizowana w studiach Famous Production''- dodała Misha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz