Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 marca 2021

JULIANNE P i JON BRIAN - ''CEA MAI SCUMPA PIATRA'' (23/11/2020) - Nie oczekuję żalu, po prostu daj mi żyć (spokój ducha zrealizowany poprzez rytmiczność)

 Julianne P. (prawdziwe nazwisko Iuliana Preda), wydała swój pierwszy singiel „Solos” w zeszłym miesiącu (to jest w październiku 2020 r.) w Turcji. 

Tym razem wokalistka wykonuje swoje pierwsze nagranie w rodzimym języku, którego tytuł można tłumaczyć na polski jako ''najbardziej drogocenny kamień''.

Numer został napisany i skomponowany przez samą Juliannę P. wraz z Any1 (Niculae Robert Andrei) i powstał we współpracy z Jonem Brianem - artystą popowo-tanecznym świetnie znanym oraz uwielbianym m.in. za przyczynkiem współpracy z Andią, Sandrą N., czy Melliną. 

Cea Mai Scumpa Piatra” jest tym bardziej interesujące z uwagi na fakt, iż Julianne P. jest córką solistki muzyki popularnej Cristiny Turcu Predy, a Jon Brian jest synem nieżyjącego już Nelu Bălășoiu. Wideo z odegranym weń spektaklem zostało nakręcone w kawiarni w Bukareszcie i w lesie Pustnicu w reżyserii Alexa Maricy (pseudonim twórcy Magic Journey).

„Cea Mai Scumpa Piatra” (wym. Cze Maj Skumpa Piatra) opowiada o walce między głosem serca, a przekazem rozumu. Teksty odzwierciedlają wewnętrzne zamieszanie, które odczuwa każdy z nas. Kiedy wraz z Andym Robertem pisałam ten wyraz muzycznej sztuki, przeżyłam na nowo silne emocje z życia osobistego. Cieszę się, że mogłam współpracować z Jonem Brianem i mam nadzieję, że w przyszłości stworzymy więcej piosenek, które trafią do Waszych serc ”- powiedziała Julianne P.

„Cea Mai Scumpa Piatra” mówi o miłości wielce godnej żałości, a jednocześnie zarazem takiej, której odzyskania równie mocno pragniemy. Piosenka, która wprowadza w stan spokoju ducha podobała mi się najbardziej. Cieszę się, że współpracowałem z Julianne P. - córką koleżanki scenicznej mojego zmarłego ojca, Nelu Bălășoiu ”- dodał Jon Brian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz