Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 marca 2021

IRAIDA - ''GANDURI''(09 LUTY 2021) - Bądź co bądź sobą! Niech wiosenne MYŚLI utrzymują dobrostan przez okrągły rok

 Jeden z ostatnich singli firmowanych przez wokalistkę dance-pop o wdzięcznym pseudonimie IRAIDA. Jego polski tytuł można wyrazić jako ''myśli''.


Po „Control” i „Labirint” rumuńska artystka IRAIDA uruchomiła na początku lutego 2021 pozytywną krzątaninę wokół promocji „Gânduri”.

Mamy tu wyraźny głos wyrażany jako mocny akcent przejawiany artyzmem (także w sekcji wizualnej na kartach teledysku), jaki zatrzymuje czas w miejscu czyniąc zachętę do wsłuchania się w swoje myśli i odnalezienia siebie.

„Poprzez „Myśli” chciałam podkreślić, że tak, łatwo jest ukryć to, co czujemy pod dywanikiem, ale… nie jest to najlepsze rozwiązanie. Trudno powiedzieć, jak się czujesz, zwłaszcza w społeczeństwie oceniającym nas na bieżąco jedną kalką...„ Lecz czasami to, co uważasz za przerażające, jest często drogą do uzdrowienia lub ewolucji ”- mówi piosenkarka.

IRAIDA zaczęła przejawiać inklinacje do pisania kompozycji muzycznych już kiedy była mała, ale znacznie później przyjęła na siebie - wcielając w czyn - swoje prawdziwe powołanie.

„Życie zawsze stawiało mnie twarzą w twarz z muzyką, raz na jakiś czas, aż nie mogłam się już dłużej oprzeć i poddałam się jej. Wtedy poczułam się jak w domu” - mówi Iraida.

Komponowała ona już utwory dla takich artystów jak Iuliana Beregoi, Alexandra Stan, Sak Noel, Andia, Ruby, Karmen, Lariss aż dzięki czemu z czasem stała się znaczącym kompozytorem w rumuńskim przemyśle muzyki rozrywkowej.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz