Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 marca 2021

ARIA - ''DIMINETI SI NOPTI'' (28/01/2021) - Znajomych było wielu, wieczory i poranki...

 A w zasadzie dokładnie odwrotna kolejność co do konkretnych pór dnia... Tak zawiera się tytuł kompozycji lirycznie opowiadającej o poszukiwaniu i demonach...

Ana-Maria Ștefan (bo tak brzmi pełna tożsamość wokalistki pop, będącej autorką piosenek) jako artystka wie, że muzyka daje jej satysfakcję, a po wielu latach komponowania dla wielkich artystów z Rumunii, wreszcie - w końcu - nastąpiła ta chwila, by zrealizować chęć trafienia utworami muzycznymi do ludzkich serc.

Urodzona w Bukareszcie młoda piosenkarka od najmłodszych lat podążała ścieżką muzyki, biorąc udział w różnorakich konkursach wokalnych. Po szkole średniej ARIA miała tylko jedną myśl: musiała tworzyć muzykę. A teraz jej marzenie się spełniło, wszystko z pomocą ADD-y (Ada Alexandra Moldovan - obecnie Rizea po mężu), będącej jej mentorką.

„Nigdy nie sądziłam, że moja muzyczna podróż zacznie się od tak delikatnej, tak szczerej piosenki, ale jestem szczęśliwa. Przede wszystkim jestem zadowolona z całego wsparcia i pomocy zespołu Baladda Records, który współtworzę i jestem jego częścią, ale szczególne podziękiwania wyrażam dla ADD-y. 

Poranek i noc” to opowieść o demonach miłości, które nieustannie czają się, aby przypomnieć Ci, że musisz zapomnieć o wszystkim, co boli podczas trwania związku. Mam nadzieję, że ta piosenka umiejscowi się dobrze tam, gdzie trzeba, aby przebić serca, a potem je uleczyć. Jestem ARIA i to jest moja historia, chcę, żebyście jej wysłuchali rano i wieczorem ”- deklaruje twórczyni, mająca dopiero 23 lata.

Piosenka ''Dimineti Si Nopti'' (ang. „Mornings and Nights”) została wyprodukowana przez wytwórnię Baladda Records oraz wydana we współpracy z fonograficznym gigantem - dominującym od lat na terenie Rumunii Cat Music. 

Teksty do subtelnej melodii zostały skomponowane przez samą ARI-ę, zaś muzycznie w dziele tworzenia dopomogli jej ADDA i Theo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz