Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 listopada 2020

VALENTIN DINU i COLIN - ''PERFECTA'' (5 LUTY 2015) - Byłaś serca biciem, nauczyłaś mnie żyć

Po sukcesie piosenki „Intr-o zi” , wykonanej z Anyą LINKValentin Dinu prędko powrócił z nowym efektem weny w postaci propozycji „Perfecta” , będącym wyjątkową współpracą z Colinem! 

„Jestem bardzo szczęśliwy, mogąc wydać piosenkę z Colinem, niezwykle utalentowanym artystą!” - powiedział Valentin Dinu .

Nagranie skomponowane przez Andreia Tostogana i Calina Goia , wokalistę zespołu Voltaj , jest w rzeczywistości wyznaniem miłości, połączonym jednocześnie z emocjonalnym przesłaniem. „Zakochałem się w tej nutce od pierwszej chwili. Odnajduję się w jej tekstach, myślę, że wiele osób w liryce odnajdzie siebie. Mam nadzieję, że dotrze do ludzkich dusz i - oczywiście, list przebojów! Dedykuję ten utwór mojej żonie ”- dodał wokalista.

„Perfect” to pierwsza ballada, którą śpiewam, dlatego musiałem być w posiadaniu jej „słodszej” interpretacji. To było wyzwanie, ale jestem zachwycony efektem końcowym i cieszę się, że mogłem zaśpiewać z Valentinem Dinu, artystą o wspaniałym głosie ”- powiedział Colin.

Colin to młody artysta pasjonujący się poezją i muzyką: „Tak właśnie doszedłem do hip-hopu: moja pasja do poezji połączona jest z pasją do muzyki” - wyjaśnił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz