Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 maja 2020

THE MOTANS i ALINA EREMIA - ''DIN TRECUT'' (28/05/2020) - Letnie, weneckie wakacje w sile wiosny


Być może najbardziej oczekiwany duet całego 2020 roku (szczególnie najbliższych miesięcy), a już z całą pewnością silnie nacechowany letnią lekkością, chwytliwym refrenem z dającymi się łatwo zapamiętać wersami oraz liczną obecnością klasycznego brzmienia instrumentów podbarwionych elektroniką.
Wraz z Alex-em Cotoi'em, Marco i Sebą - Alina Eremia i The Motans napisali i skomponowali razem kolejną nośną piosenkę.
„W jednej z sesji nagraniowych postanowiliśmy uczynić więcej letniej zabawy, która przywodzi na myśl mini wakacje. Od pierwszych nut zabrało mnie na plac San Marco, a słowa płynęły szybko, prawdopodobnie z tego powodu kompozycja ma bardziej niezwykły klimat.
Najdziwniejsze jest to, że nigdy nie byłem w Wenecji i widziałem tylko plac San Marco w formie wydruku jako obraz na ścianie restauracji, gdzie kilka lat temu pracowałem jako kelner ”- powiedział Denis Roabes (The Motans) .
A dla Aliny Eremii współpraca z The Motans jest wyjątkowa w swojej wyjątkowości (tak dosłownie się wyraziła), mówiąc: „Pracowałam z Denisem przy kilku utworach, w tym m.in. ''De Sticla'' (2019).  Piękne rzeczy zawsze wychodziły. Denis jest utalentowanym artystą, od którego nauczyłam się pisania piosenek. Z czasem rozmawialiśmy o współpracy, ale czekaliśmy na odpowiedni ku temu utwór. Uwielbiam go od pierwszego słuchania i myślę, że nasze muzyczne tożsamości spotykają się w środku.
To nostalgiczna nuta, która sprawia, że ​​tańczysz. Marco i Seba oraz Alex Cotoi od zawsze muzycznie czują to, co wykonują. Bardzo podoba mi się estetyka klipu wykonana przez Loops Production. Mamy nadzieję, że on także podbije wasze serca tak, jak zwyciężył w naszych”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz