Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 lutego 2020

WHAT'S UP x RASHID - ''PLOAIA'' (02/12/2019) - O deszczu nie tylko w kontekście rozstań

Deszcz jest dla mnie bardzo drogi, ponieważ skomponował go Alex Velea, wysoce utalentowany mężczyzna, którego fanem jestem od 15 roku życia. Mam teraz 30 lat, od tamtej pory minęło dla mnie prawie pół życia i dziękuję mu za współpracę ze mną i jego bratnią duszą - Rashid-em. Odbiorcą jego twórczości także jestem od 15-tu lat 🤓” -  mówi What's UP.
„Skomponowałem ten utwór wraz z Alexem Veleą i What's UP-em, to delikatna piosenka (nie tylko o rozstaniach - przyp. red.), która pojawiła się wtedy niejako naturalnie” - dodaje Rashid.
Z czasem What's UP (właściwie Marius Ivancea) podbił listy przebojów dzięki takim nagraniom jak m.in. : „Bine”, „Taxi”, czy „La tine” (z wokalistką Ruby), które zdobyły dziesiątki milionów odsłon w Internecie, jeśli chodzi o ogromną ilość odtworzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz