Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 lutego 2020

DJ SAVA ft. ELIANNE - ''ADOR'' (13/02/2020) - O uczuciach, z dobrym tonem, rozjaśniając mroki


Oboje współpracują ze sobą w teledysku, piosence i na scenie po raz pierwszy. ''Ador'' to kompozycja przekazująca jednym (tytułowym) słowem to, co kochankowie odczuwają na początku związku. 
„Poznałem Elianne, kiedy nagrywała z Connect-R. Naprawdę podobała mi się jej energia i wyróżnik wokalny. Myślę, że ma duży potencjał, i gdy tylko usłyszałem, jak nuci refren piosenki „Ador” byłem przekonany, że jej głos najlepiej uzupełni nastrój utworu ”- mówi DJ Sava .
„Przesłanie i pierwsze akordy piosenki „ Ador” rozjaśniły coś we mnie. Ten projekt narodził się dzięki DJ-owi Savie, któremu udało się zebrać odpowiedni zespół, aby dotrzeć do produktu końcowego. Z tej okazji dziękuję wszystkim za ich wysiłek i poświęcenie. Mam nadzieję, że będę (będziemy - przyp. red.) pracować (razem także - przyp. red.) w przyszłości. Wyrażam wiarę, iż  będę cieszyć się sukcesem, na jaki zasługuje ”- wyznaje Elianne .
DJ Sava tworzył już z takimi artystami jak Connect-R, Raluka, Alina Eremia, Faydee, Irina Rimes i Ioana Ignat. Przez lata artysta wydał hity, które wygenerowały dziesiątki milionów odsłon w Internecie i podbiły serca, dusze, umysły i uszy zarówno odbiorców w Rumunii, jak i za granicą. W 2017 roku DJ wydał „Nena” (wraz z Isasi B.), a następnie „Sea Lo Que Sea” (wespół z Carine) i „Coco Bongo” (razem z Olgą Verbițchi). DJ Sava współpracował też z Mishą Miller przy singlu i klipie „Wild Fire”, z Ioaną Ignat przy „N-am nevoie”.
Elianne - jest byłą zawodniczką drugiego sezonu programu telewizyjnego Vocea România. Jej największy jak dotąd przebój doczekał się wyśpiewania i ujawnienia w czerwcu 2018 roku. Wtedy to artystka zaprezentowała z Connect-R porywające „Ma bate inima”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz