Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 stycznia 2019

AMNA - ''NINGE IAR'' (20 GRUDNIA 2016) - znów pada śnieg




Polski tytuł brzmi mniej więcej tak, jak zwrot ujęty w tytule aktualnie prezentowanego posta.
Znów pada śnieg (wym. rum. Nindże Jar) to kolęda w stu procentach napisana i skomponowana przez samą Amnę. Pośród całości linii melodycznej dominują dzwoneczki, uzupełnione o subtelne brzmienia sposobu aranżacji popowo-tanecznej na rumuńską nutkę. Amna śpiewa od 2011 roku. Była nominowana do nagrody Romanian Music Awards w kategorii Best New Act. Współpracowała już z takimi sławami w swoim fachu - a od lat zasilającymi twórczo rumuńską scenę muzyczną - jak m.in. Alexandra Stan, Inna, What's Up, Bere Gratis, George, czy Adda. Wokalistka pop i dance pochodzi ze Slatiny (pełna tożsamość Cristina Andreea Musat).

A co powiedziała o swojej pierwszej piosence świątecznej ona sama:

Uwielbiam zimę, a tym samym kocham bawić się wokół świątecznego drzewka obok rodziny. Wychowałam się na muzyce tradycyjnych rumuńskich kolęd. Uwielbiam pisać kolędy i Boże Narodzenie co roku sprawia, iż mam dużo inspiracji.  ''Zarówno stały rozwój mojej kariery, jak i moja rodzina dopełniają mnie, dając mi energię i pozytywny stan, w którym znajdując się potrzebuję realizacji swojej kreatywności w studiu."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz