Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 września 2023

MELLINA - ''FATA DRAGA'' (Droga dziewczyna z pięknym naręczem melodii w sile rytmu i przekazu) - 11 list 2021

Sympatyczna solistka, kompozytorka i tekściarka w jednym powraca dla uwagi fanów na całym świecie nową piosenką, której towarzyszy teledysk. Nazywa się „Fata Draga” (ang. ''Dear Girl''), a obok Melliny pojawia się Marius Crăciun, jej były kolega biorący wespół z nią udział w pewnym reality show.

Mellina, a właściwie Mădălina Dumitru późną jesienią Anno Domini 2021 wydała piosenkę „Fătă Dragă” z teledyskiem wyreżyserowanym przez Oktawiana Luciana. Mellina pracowała nad tekstem i orkiestracją utworu, współpracowała z Mihai Cristianem, wykazującym maestrię w grze na gitarze, a Bogdan Ioan (z Box Studio) zajmował się miksem/masterem/produkcją dodatkową. Teledysk został nakręcony w stadninie Balta Doamnei, a obok Melliny i Mariusa Crăciuna pojawiają się w nim także Burtea Serena Maria i Dorai Alexandru.

„Generalnie piosenki, które komponuję, są osobistymi przeżyciami, a piosenka „Fata Draga” stanowi dla mnie przesłanie: życie toczy się dalej i staje się nieskończenie piękniejsze nawet po wielkich rozczarowaniach. Wszyscy cierpimy, szczególnie na tle miłości i przyznam, iż także przeżyłam rozczarowania i nie było to dla mnie dobre, ale mimo to nigdy nie pozwalałam sobie na stawianie murów przed miłością tylko ze strachu przed cierpieniem. Wybrałam Mariusa do mojego klipu, ponieważ owszem - uważam go za atrakcyjnego mężczyznę, wiedziałam, że mogę na nim polegać, jest osobą poważną i zaangażowaną w to, co robi. To było bardzo zabawne przy udziale w klipie, bo widzę w nim młodszego brata, ale udało nam się być profesjonalistami (śmiech). Całość miała okazję zaistnieć dzięki całemu zespołowi! Bez sztabu ludzi wokół nic nie moglibyśmy zdziałać. Dziękuję tym z Was, którzy słuchają mojej muzyki od prawie dekady!” – wyznała Mellina.

Co Marius Crăciun mówi o tej roli?

 „Opowiem Wam jak to się wszystko zaczęło od mojej obecności w klipie do „Fata Draga” razem z Melliną. Zadzwoniła do mnie i zapytała, czy chciałbym nakręcić teledysk do jej piosenki, którą wkrótce wyda. Wyjaśnił mi, jaka jest historia sztuki i jak będziemy ją kręcić. Będąc przyjaciółmi i współtowarzyszami cierpień w reality show „Survivor”, zgodziłem się, myśląc, że byłoby to naprawdę fajne i zabawne, biorąc pod uwagę, jak poradziłbym sobie z kręceniem tak wielu scen i momentów do teledysku. Przede wszystkim wydała mi się ciekawa historia i pomysł nakręcenia klipu w roli głównej z Melliną, która jest znaną piosenkarką, a jej piosenki można usłyszeć w radiu i telewizji. Kiedy nadszedł dzień zdjęć, myślałem o tym, jak wszystko się potoczy. Naprawdę dobrze się bawiliśmy, bo czasami wybuchaliśmy śmiechem podczas rejestrowania delikatnych momentów na kadrach, ale powaga mówiła sama za siebie i tak też wszystko traktowaliśmy, zachowując się profesjonalnie i kręcąc klip w bardzo dobrym czasie. Świetnie się bawiliśmy, wszystko było zgrane, przemyślane, zaś ekipa filmowa była niesamowita, wykonując zdjęcia, a nawet fajne pomysły w danym momencie.  Czyniono to w lot niejako łapiąc chwilę. Byłem szczęśliwy mogąc zaznać tych wszystkich doświadczeń z Melliną, którą uważam za bardzo dobrą artystkę na polu muzycznym, w 100% zaangażowaną, profesjonalną, zabawną, racjonalną i wysoce otwartą. Dziękuję jej za wybranie mnie na swojego partnera w wideoklipie i mam nadzieję, że klip oraz samapiosenka również przypadły Wam do gustu  – dodał Marius Crăciun.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz