Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 września 2023

ALESSANDRA - ''AMANTA TA'' (19 maja 2023) - Piosenkarka z pierwszym przebojem w stylu latino, powraca ponownie w świetnym stylu i duecie

 Po przerwie, podczas której artystka bardziej rozwinęła swoją kreatywność i była partnerką sceniczną Theo Rose, Alessandra powraca ze swoim nowym singlem „Amanta ta”. Dramatyczna hiszpańska gitara i uwodzicielski beat stanowią tło dla historii kobiety, zbudowanej na kanwie jej osobistych przeżyć.

Utwór został napisany przez Alessandrę wraz z Sîrghi Sabrinem, Debu Teodorem Constantinem, Batrinu Răzvanem Marianem i Gheorghe Alinem Leonardem. 

Za produkcję odpowiadał Batrinu Răzvan Marian.

W teledysku do piosenki „Amanta ta” występuje także gość specjalny, nie kto inny jak Theo Rose. Na kadrach muzycznego mini filmiku Alessandra i Theo odgrywają role, gdzie zdają sobie sprawę, że kochają tego samego mężczyznę. 

Film został nakręcony przez twórców ze studia filmowego Next Level. 

  SPECJALNA WERSJA WYKONANA NA ŻYWO W RADIU VIRGIN ROMANIA

Ang. ,, <<Your Mistress>> to utwór, który stworzyłam, bo w jakiś sposób poczułam się wdzięczna wszechświatowi. Ta historia nie jest moja, ale widziałam ją z bliska i pomyślałam, że ktoś musi ją opowiedzieć. Jestem niezwykle szczęśliwa mogąc powrócić z tak ważnym tematem i wyjątkowym dziełem. Tak jak mówię, lubię to nazywać <<dziwnością>>. Pokazywanie ludziom tego, co naprawdę mi się podoba, sprawia mi ogromną przyjemność i jestem pewna faktu - od teraz będę to robić już zawsze. Goniłam za trendami i rzeczami, które mi nie odpowiadały, ale teraz przyszedł czas, aby pokazać Wam, kim naprawdę jestem. Mam nadzieję z całego serca, że ​​ta historia dotrze do Was dokładnie tak, jak ja ją czuję. ❤️ ” Opowiada Alessandra.

Alessandra, a właściwie Alexandra Stanciu, śpiewa od czwartego roku życia. Od dawien dawna miała harmonijny związek ze światem artystycznym, pasjonowała się także aktorstwem, udało jej się grać na scenie Teatru Miejskiego imienia „Gheorghe'a Pastia” w Focșani (wym. Fokszani, tudzież Fokszany) i zdobyć jednocześnie ponad 15 trofeów -  będących nagrodami - na arenie muzyce krajowej i w ramach międzynarodowych festiwali.

Artystka zaskoczyła branżę muzyczną utworem „Eres Mi Vida” ukazanym w 2015 roku, który wyniósł ją na szczyty preferencji fanów i przykuł uwagę branży muzycznej. Popularność utworu przekroczyła granice kraju, a kolejny singiel „Khalia” poszedł tą samą drogą sukcesu. Artystka współpracowała także z takimi artystami jak Criss Blaziny („Adio, Da' Mă Úntorc”) i Iana („Aja Mara”).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz