Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 października 2021

NADIR - ''TE STRIG'' (18 STYCZ. 17r.) - Wołam Cię... Nie tylko w kontekście związków, ale wszelkich namacalnych, ludzkich odejść...

 Ciepły głos Nadira Tamuza (rumuńskiego wokalisty pochodzenia libijskiego) znów nas porusza. 

„Te Strig” to singiel opowiadający o utraconej miłości, żalu i zmartwieniach, przez które przechodzimy, gdy związek się kończy.


„Czułem, że ta piosenka mi odpowiada od pierwszej chwili, gdy jej posłuchałem. Bardzo lubię kompozycje pełne emocji, które wysyłają wiadomość, a „Wołam do Ciebie” to właśnie taki rodzaj utworu” – powiedział Nadir.

Piosenka, będąca wspólna koprodukcją Cat Music i Famous Production, została skomponowana przez Petrică Leftera, Cristiana Eberharda i Ana Marię Căciulę, a wyprodukowana w studiu On Music.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz