Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 października 2021

LyZ - ''INIMA ALBASTRA'' (17/12/2020) - Serca niebieskie od blasku...

 Jej pierwszego singla w karierze, jakim zakończyła cały rok 2020. 

Stanowi on muzyczną opowieść z tanecznymi bitami o przypadkowym spotkaniu, które przerodziło się w miłość - uczucie mogące uczynić także i zniszczenie - dosłowny sens to ból piekielny (wedle słów i przesłania w piosence, będącej w wymowie i orkiestracji szalenie pozytywną). Skomponowane przez Darisa Mangala, Sergiu Butę, Laurențiu Duțę, Iustina Mirona i Constantina Butnaru, „Inima Albastra” to kompozycja, jaka w szczególny sposób opisuje miłość, od pierwszego spojrzenia, pierwszego uśmiechu, pierwszego uścisku, ale także pierwszego pocałunku. Miłość, która stopniowo pojawiała się i pragnęła coraz więcej, stałej inspiracji i wzajemnego napędzenia się (wszak bez tego szybko i bezpowrotnie umiera). Obrazki zawarte w klipie dopełniają  świeżego klimatu brzmieniowego tej produkcji, stanowiąc niejako przeciwieństwo do pewnej mniej jasnej strony uczuć opisanych w tekście.

LyZ kocha muzykę od dziecka i zawsze uważała ją za swojego najlepszego przyjaciela i powiernika...

„Była ona ze mną od dzieciństwa jako nigdy nie zdradzająca bratnia dusza. Stale jest i pozostanie moją chwilą dla sposobności na odprężenie lub ucieczkę we własny, indywidualny świat. Stanowi moją drogę dotarcia do ludzkich dusz, motyw na życie w sposób naturalny, ale tak do maksimum, czyli emocjami, uczuciami i wszystkim, co wieńczy ludzką duszę. Początkowo myślałam, że ta przejawiana przeze mnie pasja to tylko nastoletnie szaleństwo, ale czas przekonał mnie, że to jest moje prawdziwe powołanie. Dzięki muzyce udało mi się przezwyciężyć nieśmiałość i od tamtej pory zawsze być naturalną, szczerą, wyraźnie i głośno artykułować to, co myślę. Gdybym miała określić się jednym zdaniem, mogłabym powiedzieć, że: „Śpiewam odkąd w pełni poznałam siebie, a żeby dalej istnieć pełnią siebie, żyję i będę żyć dla muzyki” – mówi LyZ. 

Młoda wokalistka o ciepłym głosie i przejrzystej twarzy (pełna tożsamość Iuliana Maria Pușcașu-Ravar) urodziła się 8 września 1990 roku w pobliżu miasta Târgu Neamț (wym. Njamt). 

Jest absolwentką Wydziału Literackiego Uniwersytetu imienia „Alexandru Ioana Cuza” w Jassach, a obecnie jest studentką Akademii Muzycznej „Gheorghe Dimy” w Klużu - Napoce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz