Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 września 2021

KARMEN - ''STATIC'' (28/05/2021) - Sprawdź jak dobrze to brzmi (bit i rytm pozostający w głowie)

 „Static” to piosenka ujawniona przez Karmen po okresie, w jakim artystka wydawała wiele piosenek w języku angielskim. Tym razem zwróciła na siebie uwagę fanów rzeczą w rodzinnym sobie oraz im języku rumuńskim. 

Teksty do niej napisał Alex Pelin, a muzykę skomponował Vlad Lucan. Obok Alex'a Cotoi'a to duet znany za sprawą przebojowych współpracy z topowymi obecnie artystami w szeroko rozumianych rumuńskich nurtach rozrywkowych. Tworzone przez nich dźwięki, sposób na aranżację kompozycyjną całości piosenek, stały się wyznacznikiem rumuńskiego smaku ze szczyptą elektroniki na pograniczy (bardzo płynnymi) tamtejszych gatunków pop/dance i elektro. 

„Static” to popowa produkcja o urzekającym rytmie.

"Było ono dla mnie wyzwanie, dzięki któremu udało mi się wydostać z mojej własnej, prywatnej strefy (także tego twórczego - przyp.red.) komfortu.

Pracowałam nad rzeczonym projektem niemal wyłącznie duszą, a nie umysłem, tym samym próbując przełożyć swój stan emocjonalny na lirykę, przy czym jednocześnie jak najsilniej scalając się z tekstowymi wersami, ich sensem. Ogromnie brakowało mi śpiewania po rumuńsku. Mam nadzieję że Wam się spodoba!  przekazała Carmen .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz