Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 września 2021

CARLA'S DREAMS x INNA x IRINA RIMES x THE MOTANS - ''AICI'' (13/08/21) - Kwartet MEGA GWIAZD rumuńskiej sceny POP o tym, co naprawdę ważne, zawsze, TU i teraz

 Pośród bezkresu biegu czasu Carla's Dreams, INNA, Irina Rimes i The Motans wspólnie prezentują absolutnie wyjątkowe nagranie, którego rumuński tytuł w tłumaczeniu na angielski brzmi jako „Here” (pol. tutaj, teraz). Kompozycja zawiera przesłanie równie delikatne, co głębokie, opowiada o znaczeniu rodziny i chwilach spędzonych z bliskimi.

W świecie, w którym wszystko dzieje się szybko i ciągle do przodu, wysoce materialnym świecie, w którym uwaga wszystkich skupia się bardziej na tym, co możesz mieć, a mniej na tym, co możesz stworzyć, Carla's Dreams, INNA, Irina Rimes i The Motans chcą, abyśmy pamiętali poprzez piosenkę „Aici", iż nadszedł czas, aby pielęgnować życie i być wdzięcznym za wszystko, co mamy.

„Dedykuję tę zwrotkę wszystkim tym, którzy odeszli daleko, tęsknią za domem, rodziną, ideą rodziny, (matki - red.) ziemi, języka, drobnych szczegółów sprawiających, że czujesz, co to znaczy być w domu w prawdziwym tego słowa znaczeniu . Jeśli chodzi o współpracę, to dla mnie życzenie, wyrażone dawno temu i zostało spełnione. Miałam zaszczyt komponować melodię tej piosenki, ale też śpiewać z INNĄ, Carla's Dreams i The Motans” – wyznaje Irina Rimes.

„Jestem zachwycona współpracą z artystami, cenionymi przeze mnie od dawna, a tym razem szczególnie za wyjątkowy, uduchowiony utwór, który mówi o znaczeniu rodziny, bliskich Tobie w istotnych momentach życia, to (swego rodzaju - red.) manifest o miłości” – mówi INNA.

„Od dawna wiedziałem, że piosenka „Aici” musi gdzieś kiedyś się pojawić. Może nie byłem we właściwym miejscu, może codzienne zabieganie tak naprawdę nie pozwoliło mi wylądować właśnie w tym miejscu, co teraz. A to, że udało nam się na chwilę zatrzymać i umieścić czworo z nas w kilku wersach, to naprawdę wiele znaczy. Dziękuję moim kolegom i koleżankom: Carli's Dreams, INNIE i Irinie Rimes za ich przyjaźń i za ten prosty patent przypomnienia mi, jak pięknie jest się uśmiechać. I nie zapomnij: tu i teraz jest czas. Czas, by kochać ludzi i małe radości życia” – dodaje The Motans (Denis Roabes).

„Wspomnienia, historie, ich piękno przeniesione na wspólne pisanie z artystami, z jakimi mam niewątpliwy zaszczyt połączyć siły dla „Aici”. Piosenka o miłości, harmonii, radości bycia blisko i dzielenia się chwilami życia z wyjątkowymi ludźmi - mówi Carla's Dreams.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz