Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 lipca 2021

AMNA i GEORGE HORA - ''INCREDEREA'' (STYCZEŃ 2021) - Zaufanie jest już dziś cudem, warto je pielęgnować we wzrastaniu

Rumuńskie ''Increderea'' (ang. „Trust” od zaufania) to utwór skomponowany przez George'a Horę, który swoim nazwiskiem autorsko podpisuje również produkcję, miks i mastering całego, wyjątkowego dzieła, jakie zyskuje szczególnie w tym wydaniu na dodatkowej unikalności. Większych przymiotów i walorów przysparza wersja stworzona przez Luciana Iordache (przede wszystkim, jeśli chodzi o większy poziom dynamiczności i energii niesionej przy odsłuchu). Zamieścił on oficjalny remiks nagrania ''Increderea'', wprowadzając nowe rytmy do tej piosenki, podpisywanej wykonawczym duetem przez Amnę i George'a Horę.

Oto, co Lucian Iordache mówi o wydanym w styczniu 2021 remiksie: „Jestem dumny, że miałem okazję pracować z Georgem Horą nad tym remiksem. Jako dziecko doceniałem zarówno producenta George'a Horę, jak i jego samego jako całościowego artystę. O Amnie mogę powiedzieć, że jest artystką o niezwykłym głosie w Rumunii, a ich wspólna piosenka „Increderea” pozwoliła mi ponownie zobaczyć siebie poprzez wcześniejsze doświadczenia sceniczne oraz osobiste. Szczere i ogromne gratulacje dla Was obojga za tę melodyczną propozycję. Tym samym mam wielką nadzieję, iż mój remiks też nie jest gorszy!”
Lucian Iordache to 30-letni producent z miejscem pochodzenia w Târgu Jiu. Posiada już na swym koncie kilka szacownych remiksów z DJ-em Marvio.

Pierwotne wcielenie kompozycji ''Increderea'' premierowo ukazało się jako singiel już w listopadze 2020 roku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz