Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 lipca 2021

ALINA EREMIA - ''3 LUNI'' (12/12/2019) - Trzy miesiące, perseidowe noce = ZAWSZE TAK!

 Alina Eremia zakończyła rok 2019 propozycją pod nazwą ''3 Luni'' (polskie „3 miesiące”), o niezwykle świeżym i aktualnym brzmieniu. Nawet jeśli tematem tekstu jest rozczarowanie w miłości i związkach, trwających nawet li tylko 3 miesiące, rytmiczność nuty jest przepełniona energią, a silny głos Aliny wyraźniej wzmacnia uczucia, jakie oddaje utwór.

„W tym (2019 - red.) roku zebrałam wiele piosenek napisanych przeze mnie wspólnie z innymi autorami liryki. << 3 Luni >> to jedna z rzeczy, które naprawdę chciałam wydać. Produkcja jest dziełem Alexa Cotoi - chcę mu podziękować za zaangażowanie. Pomysł na nią narodził się już w lutym (roku 2019 - dopowiedzenie red.), ale myślę, że akurat teraz nadszedł właściwy czas, by ją usłyszeć. Wiadomość niesiona jej treścią oraz muzyką jest bardzo łatwa do rozszyfrowania. Ta piosenka trafiła prosto do mojego serca i dotrze do tych jej potrzebujących” – powiedziała Alina Eremia.

Cała liczna plejada artystów muzycznych z portfolio wytwórni Global Records wydała w grudniu 2019, w ramach cyklu THE SESSION poszczególne piosenki wykonywane solowo. W teledyskach do nich nakręconych silną uwagę skupiono na odwzorowaniu przestrzeni geometrycznej. Równie istotny nacisk został położony na stany emocjonalne przekazywane konkretnie, indywidualnie poprzez śpiewane kompozycje. Stąd ważnym wyznacznikiem uczyniono także styl każdej z nich. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz