Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 lutego 2022

PRIMA DRAGOSTE - ''DIN PARTEA TA'' (29 LIST. 21r.) - Mołdawskie okruchy szczęścia w Rumunii ze szczyptą wspomnień bardzo wczesnej młodości

 „W trakcie pisania tej piosenkę towarzyszyły mi ambiwalentne, skrajnie przeciwstawne odczucia - mianowicie jednocześnie nienawidziłam i uwielbiałam kompozycję ''Din partea ta''. Moją pierwszą miłością była muzyka. Tworzę ją odkąd osiągnęłam 4 latka. Zaczęłam pisać teksty utworów muzycznych po tym, jak cierpiałam z powodu zakończonego mojego pierwszego uczucia'' – mówi Prima Dragoste.

A w zasadzie - Alexandra Cebotar, to 19-letnia artystka z Kiszyniowa , z wielkimi marzeniami, równie szerokim uśmiechem i konkretnym celem: prezentowana przez nią twórczość ma sprawić, by muzyka trafiła do ludzkich serc. Wokalistka i autorka tekstów ukryta pod nazwą Prima Dragoste zdobyła liczne trofea na różnych konkursach muzycznych. Artystka pobierała nauki gry na skrzypcach i fortepianie w Liceum Muzycznym im. „Cipriana Porumbescu” w Kiszyniowie, ponadto aż do drugiej klasy szkoły średniej uczęszczała na lekcje baletu i tańca sportowego.

Jeśli chodzi o proces tworzenia piosenek, Prima Dragoste inspiruje się własnymi uczuciami, emocjami, przeżyciami i rozczarowaniami. Podobnie jak w przypadku wydanej późną jesienią 2021 ''Din partea ta'', pierwsza piosenka Alexandry Cebotar, „Scrisoare” (polskie - listy), została skomponowana po miłosnym rozczarowaniu z czasów licealnych właśnie.

Ukazała się również akustyczna wersja nagrania ''Din partea ta''. Wizualizacja do tego wcielenia kompozycji powstała we wnętrzach Muzeum Sztuki Najnowszej w Bukareszcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz