Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 lutego 2022

OLIVIA ADDAMS - ''SCRISORI IN MINOR'' (27 styczeń 2022) - Małe litery, wielkie i wartościowe przesłanie, wyśpiewywane ustami młodej gwiazdy Internetu

 Teksty i muzykę do pierwszego rumuńskojęzycznego singla młodziutkiej artystki Olivii Addams skomponowali muzycy formacji Carla's Dreams oraz Alexandru Turcu.

„Scrisori in minor'' reprezentuje dla mnie ostatni akt miłości, powstrzymywany wewnętrzny krzyk, a jednocześnie zakończenie tego, co było i błogosławieństwo tego, co nastąpi, co paradoksalnie niesie ze sobą stan pokoju. Postać, którą gram w tej sztuce, porzuca osobę, którą kocha, ponieważ jak pokazało życie nie miało już nic być dalej pomiędzy nimi.

Poczułam, że piosenka jest śpiewana przeze mnie z bólem w duszy, jaki sprawił, że płakałam. Wyrażenie czegoś łzami jest dziś aktem odwagi i dowodem dojrzałości szczególnie, by móc zrezygnować z osoby, którą kochasz, a będącej w swoim czasie dla ciebie wszystkim. Równie wielką umiejętnością jest życzyć jej, aby odnalazła szczęście u boku kogoś innego.

To wielki zaszczyt i radość dla mojej duszy, że mogę podzielić się z wami tą piosenką i dziękuję Carli's Dreams za okazane mi zaufanie. Poczułam, jak wyjmuje ze skrzyni przedmiot cenny dla jego duszy, zarzuca go na moje ramiona i prosi, abym się nim zaopiekowała i potraktowała go delikatnie. Mam nadzieję, że odczuwasz tę kompozycję tak jak ja ”- tak Olivia opowiedziała o swojej nowej piosence.

Armia fanów Olivii, zwana pieszczotliwie jednorożcami od dawna pragnęła usłyszeć, jak śpiewa w swoim ojczystym języku. Miliony jej fanów uczyniło szum w przestrzeni internetowych mediów społecznościowych, masowo powielając jej dotychczasowe, głównie wykonywane po angielsku przeboje. A wszystko miało miejsce właśnie niedługo przed ukazaniem się ''Scrisori in minor''.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz