Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 grudnia 2021

Eugenia Nicolae - ''Pe Mine Ma Cheama Floare'' (4 PAŹ 21r.) - Nazywam się rumuńskie niebo, na które patrzę spośród ukwieconych łąk


Eugenia Nicolae wydaje na urodziny nową piosenkę, skomponowaną wspólnie z Randi'm: „Pe Mine Ma Cheama Floare!”

Eugenia Nicolae to nowa postać w rumuńskim krajobrazie muzycznym, a twórczość przez nią prezentowana łączy elementy popu i lokalnego folkloru.

W mijającym właśnie 2021 roku Eugenia Nicolae wydała 3 piosenki, które cieszyły się uznaniem publiczności i ludzi z branży. 

Teraz wymyśla, a w zasadzie reaktywuje w nowej wersji rzecz inspirowaną starą piosenką skrzypcową o tym samym tytule, śpiewaną pierwotnie przez Romicę Puceanu. Artyści zachowali oryginalny refren, ale wymyślili nowe zwrotki i dodali nowoczesne brzmienie. Odświeżone wcielenie kompozycji ''Pe Mine Ma Cheama Floare'' zostało skomponowane wespół z Randi'm w jego studiach, należących do wytwórni Famous Production. 

Artystka obchodziła swoje urodziny 4 października, podkreślając ten moment najlepiej jak potrafi, zaoferowaną nową muzyką.

Eugenia zwróciła uwagę publiczności za sprawą udziału w jednej z edycji rumuńskiego Mam talent , co sprawiło, że Pavel Bartoș powiedział o artystce, iż posiada „głos, który namaszcza duszę”.

 „Pe Mine Ma Cheama Floare to pierwsza piosenka, przy której współpracowałam z Randi', a efektem tej kooperacji będzie jeszcze kilka kolejnych utworów. Od samego początku rozumieliśmy się muzycznie, cieszyłam się, że docenił on moje walory wokalne i chciał, żebyśmy razem zaczęli tworzyć ten projekt w duecie. Raduję się, iż mam okazję pracować z tak renomowanym artystą jak on i nie mogę się doczekać, aż zobaczę ludzi tańczących do naszej muzyki. Piosenka adresowana jest do miłośników imprez i potańcówek, wysoce inspirowana muzyką tradycyjną, skrzypcową, jaką uważam za wyrafinowaną i cenną, a Romica Puceanu zapisała się w historii tego gatunku muzyki.” - mówi Eugenia Nicolae.

Randi powiedział też trochę o współpracy z Eugenią Nicolae:

„Eugenia jest utalentowaną artystką, a jej głos przykuł moją uwagę od pierwszej chwili. Przepełnia ją dobra i wysoka energia zarówno w  przejawach gry aktorskiej (na kadrach teledysków - red.), jak i w studiu. Jestem pewien, że ludzie to czują, kiedy tego słuchają.” - powiedział Randi o współpracy z Eugenią.

Wideo zostało wykonane przez Silviu Mîndroca, reżysera, z którym młoda wokalistka współpracowała do tej pory kilkakrotnie. Filmowanie odbywało się w okręgu Prahova, w pełnym plenerze, z dala od zgiełku miasta.

„Czuję szczególną więź, gdy jestem na łonie natury, to mnie inspiruje – dużo piosenek pisałam, gdy byłam w domu, w Slatinie (wiejskich okolicach tego miasta - red.), leżąc na łóżku w trawie” – mówi Eugenia, która wyznała również, że ​​podczas podczas kręcenia filmiku panowała imprezowa atmosfera, zaś ona zmieniła w trakcie występu trzykrotnie stroje, stworzone specjalnie na potrzeby teledysku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz