Łączna liczba wyświetleń

sobota, 25 grudnia 2021

AMI - ''DULCE SIMFONIE'' (2 GRU 21r.) - Słodycz zwracająca uwagę, z miłości do boskiej cząstki w muzyce...

 „Dulce Simfonie” to kolejny utwór z albumu „ENIGMA”, obok trzech już wydanych utworów: tytułowej „Enigmy” z Tatą Vladem, „Fluturi” i O Fata Obisnuita . 

Teksty napisała sama AMI (Andreea Ioana Moldovan z Baia Mare), zaś muzykę skomponowała również ona w towarzystwie Adi-ego Colceru. Proces produkcyjny piosenki to także wykonawcza cząstka z głównym udziałem Adi'ego Colceru, natomiast teledysk stworzył Bogdan Daragiu.

«<<Dulce Simfonie>> to moja szalenie osobista deklaracja miłości do muzyki. To hymn mej duszy, song poświęcony muzyce jako pierwszemu i najdłuższemu romansowi, w jakim przebywałam. Od maleńkości wyobrażałam sobie muzykę jako rodzaj boskości i tak już pozostało, bo zawsze była ona moim przewodnikiem, cichym kącikiem, do jakiego mogłam się udać ulegając chwilowemu wycofaniu zarówno, kiedy było dla mnie dobrze, jak i też źle. To mój świat - ten realny oraz wyimaginowany, w którym nie ma granic, gdzie czuję się najbardziej wolna i bezpieczna. Moja „Słodka Symfonia” będzie hymnem wielu dusz, które czują się jak ja, oddychających muzyką, żyjących nią w pełni i dających się ponieść jej wibracjom” – powiedziała AMI.

AMI to obecnie jedna z najbardziej lubianych rumuńskich artystek. Jej artystyczna wszechstronność została zademonstrowana i dodatkowo zaakcentowana podczas udziału w Talent Show „I Know You From Somewhere” (rum. "Te Cunosc De Undeva" - odpowiednik polskiego twoja twarz brzmi znajomo), gdzie wokalistce udało się wcielić w role odgrywanych, przeróżnych postaci scenicznych, dzięki czemu odniosła zwycięstwo w wielkim finale 15 sezonu programu.  

Również jej najnowsze wydawnictwa cieszyły się prawdziwym powodzeniem. Kompozycję „Fluturi” można od co najmniej paru miesięcy po premierze usłyszeć we wszystkich szanowanych stacjach radiowych w Rumunii, a współpraca z Tatą Vlad pod postacią energetycznego nagrania „Enigma” zdołała utrzymać się przez aż 12 tygodni w Top 10 Media Forest, będąc jedną z najczęściej słuchanych piosenek w radiu i telewizji na obszarze kraju Daków. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz