Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 lipca 2020

JO - ''126'' (26/06/2020) - Najbardziej letnia spośród dotychczasowych jej nut, są powody do dumy!

Tak samo jak słońce co dzień czeka na swój wschód, tak i my w pragnieniu zaprowadzenia do najpiękniejszych wyżyn szczęścia (choćby i tych z przeszłości) stajemy się ciągle lepsi, podbudowani nadzieją...
Ioana Anuta (pseudonim JO) - jest pochodzącą ze Slatiny wokalistką popowo-taneczną. Postać to powszechnie znana pośród karpackich gór i stoków za sprawą udziału w jednej z edycji telewizyjnego show ''X-Factor'' w tamtejszej odsłonie, gdzie udało jej się dotrzeć aż do finału. Tamże zdobyła zaszczytne drugie miejsce.
U progu pełni lata artystka (wykonująca już takie przeboje jak: ''Cu Un Picior In Rai'', ''Que Sera, Sera'' ''Mesajul Meu'', ''Soapte'', ''Stinge Mi Luna'', ''Rapitor'', czy ''Cu Inima'') tym razem śpiewa o 126 dniach wspomnień, naznaczonych uciążliwą i bolesną ciszą (kto wie, być może ma tu miejsce aluzja do czasu zawieszenia powodowanego epidemią). 
Ubiegłoroczny sezon letni Anno Domini 2019 także należał do jednego z numerów z jej i wokalisty Horii Brenciu udziałem - kompozycji ''Ochelari De Soare''. 
Rzecz miała miejsce w pierwszych dniach lipca, a zatem rok po roku mamy do czynienia z kolejnym, acz jeszcze bardziej urokliwym muzycznym cudeńkiem.
„126” to piosenka skomponowana przez Costi-ego Ionițę wraz z Aliną Manolache i jest to współpraca, której JO długo pragnęła.
„Od dawna chciałam działać artystycznie z Costim! Na tydzień przed wejściem do studia pomyślałam, jak by to było, gdybyśmy współpracowali i pewnego dnia, w nieoczekiwanym momencie, wszechświat naprawił wszystko (pokierował pozytywnie zrządzeniem losu - przyp. red.) Costi zadzwonił do mnie, gdy byłam obecna w studio i wtedy po raz pierwszy odsłuchałam „126”. Naprawdę mi się podobało, pomyślałam, że ma wysoce chwytliwy refren. Już w tamtym momencie wiedziałam, że muszę wydać ten utwór. Mam nadzieję, że podoba wam się „126”. Żywię przekonanie, iż wspólnie będziecie się dobrze bawić oglądając on-line'' - zakończyła Ioana Anuta (JO). 
Piosence „126” towarzyszy kolorowe, ujmujące feerią barw wideo w reżyserii Alexa Ceaușu - speca i znawcy materii filmowej wielkiego oraz małego formatu od lat. Mini obraz wizualny ujawnia dziecięcą stronę JO ciągle w niej drzemiącą. Udział w wideoklipie zachęcił ją do zmiany koloru włosów na odcień wpadający w turkusowy, na co do tej pory piosenkarka nie miała odwagi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz