Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 stycznia 2020

NICOLETA NUCA i NOSFE - ''INSULA'' (10/04/17) - Wyspa oryginalności, wyspa jakości


„Wyspę” skomponowała Theea Miculescu (w ostatnich latach autorka całego mnóstwa rumuńskich piosenek pop i dance, a także okazyjnie wokalistka, wystąpiła np. z grupą TWO - ''Fantoma Din Viitor), a procesem produkcyjnym zajęli się Alexandru Antonescu (Zagga) i Cătălin Tamazlicaru. 
Instrumental posiada w sobie orientalne wpływy, a utwór jest utrzymany w powolnym tempie z wyraźnym, odróżniającym się bitem. 
Sama Nicoleta Nucă opisała piosenkę w następujący sposób:
„Wyspa” mówi o dystansie i emocjach, które pojawiają się w związku. Jestem bardzo zadowolony z końcowego wyniku i chcę podziękować NOSFE za cały wkład w powstanie tego utworu.
NOSFE wyraził się o ''Insuli'' następująco:
„Wyspa” to kawałek, który przeniósł mnie do innego świata. Kiedy pisałem teksty, wyobrażałem sobie, że jestem otoczony niekończącą się wodą i że poddaję się jej naporowi bez żalu. Zawsze doceniałem Nicoletę za jej głos i determinację. Jestem bardzo zadowolony z tej współpracy. Z fartem!
Reżyserem filmiku w postaci teledysku stał się SAN, a strój Nikolety Nuki (wym.) podpisuje swym nazwiskiem projektantka Eniko Szanto. 
Artystka zadebiutowała w 2015 roku singlem „Nu Sunt”, następnie ujawniała propozycje takie jak „Liniste” czy „Inima Mea”. Ważna współpraca nastąpiła wraz z Directią 5 (2016) lub Carla's Dreams (''Amintiri'' także wywodzące się z 2016 roku).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz