Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 maja 2024

AMI - ''ADOR, ADOR'' (GORĄCA PREMIERA! - 17 MAJ 2024) - Wiosenno-letni taniec do świtu w rytm melodyjnej aranżacji

Z rytmem rozbudzającym zmysły i gitarą, zachęcającą do wstania i tańca do białego rana, „Ador, Ador” to eksplozja energii, a co za tym idzie niesionego, za przyczynkiem świetnych dźwięków - pozytywnego nastroju. Utwór napisali: AMI (Andreea Ioana Moldovan), Andrei Ursu, Mario Morar i Ștefan Ioniță. Produkcją i stroną kompozytorską zajęli się natomiast Ștefan Ioniță, Mario Morar, Adi Colceru, Mario Dorian. Procesy miksu i masteringu to siła sprawcza w wyk. Adi Colceru.

Kolor, energia - wspólnie tworzące arcyciekawy, wizualny spektakl to słowa, które definiują teledysk do utworu „Ador, Ador” , gdzie AMI tańczy z Emilem Rengle. Został wykonany przez filmowca Qubę - reżyseria i korekcja barw zaś Loops Production odpowiadało za zwieńczenie całości od strony obrazu.

    „<<Ador, Ador>> to <<powrót do korzeni>> do stylu latynoskiego, od którego zaczynałam, a jaki uwielbiała moja publiczność. Po niedawnej ankiecie na Instagramie moi obserwatorzy wybrali styl latynoski, więc zdecydowałam się dać im dokładnie to, czego chcą. Mimo, iż posiada ona letni klimat, skomponowałam tę piosenkę w mroźny zimowy dzień wraz z Andrei Ursem, Mario Morarem i Ștefanem Ioniță, myśląc o cieple i radości lata, o energii i witalności, drzemiących we mnie. Całość przelałam na tę kompozycję i przekazałam mej publiczności. Za to wideoklip, gdzie tańczę z moim przyjacielem Emilem Renglem, wywołał uśmiech na twarzach wszystkich i sprawił, że będą tańczyć przez całe lato!” – powiedziała AMI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz