Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 26 sierpnia 2021

ANDREEA BALAN - ''SENS UNIC'' - STYCZEŃ 2017, Odnajdź sens w rzeczach błahych, czy trywialnych, a motywem wiodącym niech będzie unikalna i świetna muzyka

 Piosenkarka  Andreea Bălan na początku 2017 roku wydała piosenkę  „Sens unic”, reprezentującą współpracę z rumuńskimi producentami zrzeszonymi pod auspicjami studia Kazibo Music.

"Unikalny sens'' (rum. ''Sens Unic'') został napisany specjalnie dla mnie i o moim życiu osobistym przez wysoce utalentowanych twórców z Kazibo. Piosenka jest jak bandaż, który leczy, otwiera nowe drzwi i pokazuje kierunek, w którym każdy z nas zmierza po trudnym momencie, niezależnie od tego, czy chodzi o miłość, czy nie” – powiedziała Andreea Bălan.

Obiecałam sobie, że nie będę już śpiewała głównie utworów ze specjalnym przeznaczeniem szczególnie dla potrzeb emisji w radiu, czy telewizji. Zaśpiewam i skupię się bardziej na tych propozycjach, jakie mnie reprezentują. Interesuje mnie to, co  przekazuje moja muzyka, a wraz z nią co dociera do Was jako słuchaczy i konkretnie też do każdego z was osobno, do Ciebie. Jak się dzięki niej czujesz, jak Ci pomaga, w jaki sposób Cię zmienia, czy przynosi inspiracje, tudzież natchnienia? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz