Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 października 2020

MELLINA i EDWARD SANDA - ''NOI DOI'' (11/10/2020) - GORĄCA JESIENNA PREMIERA! (Oni dwoje po raz pierwszy śpiewnie razem)


 Muzyczna rzecz w wymowie przypominająca letni, śpiewny i nad wyraz melodyczny cukiereczek. Mellina (Madalina Dumitru) jako autorka piosenek i wokalistka popowo-taneczna dała o sobie znać ponownie, wydając wakacyjny przebój ''Fata Morgana'' LINK wspólnie z Ralflo, co miało miejsce 22 czerwca 2020. 
Tym razem artystka powraca do słonecznej poetyki, we współpracy pierwszy raz uczynionej z Edwardem Sandą, a wszystko dzięki osobie swojego menadżera. Bardzo młody muzyk, piosenkarz, kompozytor, producent, aranżer i twórca piosenek ostatnimi czasy jest na wysokiej fali nie tylko w zakresie twórczym, ale i prywatnym (świat dowiedział się właśnie o jego oficjalnych zaręczynach ze sceniczną i życiową partnerką Cleopatrą Stratan, która dopiero co ukończyła 18-ty rok życia).

Oficjalna, WIELKA premiera zaistniała na kanale Sprint Music 🔥

Piosenkarka Mellina (prawdziwe nazwisko Madalina Dumitru) ogłosiła na swojej oficjalnej stronie w mediach społecznościowych wiadomość o nowopowstałej piosence.

„Nie mogę się doczekać, aby usłyszeć kompozycję, którą napisałam i wykonałam z Edward Sanda!

Obiecujemy, że Wam się spodoba! "

„Powiedziałabym dużo lub jeszcze więcej, ale pozwalam muzyce mówić za mnie”

Powiem tylko… Stworzyłam i zaśpiewałam ''Noi Doi'' całym sercem razem z Edwardem i jestem wdzięczna wszystkim, jacy sprawili, iż ten projekt wyszedł tak pięknie!

Mellina skomponowała piosenkę w kilka godzin, jak wspomniała podczas kręcenia teledysku.

„Oto obudziłam się pewnego poniedziałkowego poranka i napisałam „ Noi Doi ”. Za kilka godzin miałam już pierwsze demo. Mój menadżer (Marius China - przyp. red.) polecił Edwarda Sandę jako najwłaściwszego uczestnika duetu. 

W ten sposób skontaktowałam się z Edwardem i odpowiednio przeformatowałam z nim tę produkcję, a także poprawiłam teksty, muzykę. Nuta przeszła poważne zmiany od wersji pierwotnej do tej, jakiej słuchamy teraz. Po raz pierwszy pracuję z Edwardem Sandą i chcę Wam powiedzieć, że ma on tak pozytywne i produktywne podejście, z jakim dziś już naprawdę rzadko się spotykasz. Po każdej części sesji nagraniowej w studiu wychodziliśmy pełni dobrego klimatu i energii ”- powiedziała Mellina dla strony macierzystej wytwórni sprintmedia.ro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz