Łączna liczba wyświetleń

sobota, 4 kwietnia 2020

ROBERT TOMA - ''UITA'' (10/03/2020) - Ile dałbym, by zapomnieć Cię


Po rocznej przerwie Robert Toma artysta, który na długo zaanektował wysokie miejsca obecności na rumuńskich listach przebojów motywami takimi jak: “La capătul lumii lub “În oglindă” (oba utwory powstały we współpracy z AMNĄ), powraca do twórczej pełni obecności z pierwszym singlem w 2020 roku.
W myślach przy okazji odsłuchu jego najnowszej propozycji, powracają też takie jego kompozycje jak: ''Oare o sa-ti amintesti''? (duet z Andreeą Olaru), czy ''Fara Sfarsit''.
To pierwszy filmik na jego własnym kanale, gdzie ponadto w tym przypadku zajął się on także w dużej mierze częścią wizualną, co uczyniło go jednym z autorów klipu do piosenki ''Uita''.
Robert Toma jest autorem sporej części współczesnych rumuńskich przebojów. Jako kompozytor tworzył już choćby dla Andry, Addy, Amny, Aliny Eremii, Miry, Andreei Balan, Ruby, Liviu Teodorescu, czy Doriana Popy.
Debiutował jeszcze pod kierunkiem Mariusa Mogi (odkrywcy i promotora jego talentu) w duecie z Addą i Liviu Teodorescu. Miało to miejsce w roku 2015 pod postacią hitu ''Tot ce mi-a ramas''. 

„To była dla mnie wystarczająco długa przerwa (roczna - przypomnienie red.), ale przez tyle czasu pracowałem w studiu nad nowymi piosenkami, że zebrałem treść na prawie dwa albumy. Ludzie pytali mnie, co robię, z których utworów czerpię najwięcej, ale w końcu poczułem, iż nadszedł czas, by w końcu na dobre usiąść i komponować (muzykę dla potrzeb podegrania liryki - red.), wiedząc, że nadejdzie czas, kiedy je wydam, i tak pojawiła się pierwsza piosenka roku 2020 pod nazwą ''Zapomnij o tym'' - powiedział Robert Toma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz